marzec, 2018

21mar20:0022:15FeaturedWebinar: "Terapia dziecka z MW w poradni, przedszkolu, szkole i w domu" DRUGI TERMINProwadząca: mgr Maria Bystrzanowska

Szczegóły

PORUSZANE ZAGADNIENIA:

  • Terapia dziecka/ucznia z MW w poradni, przedszkolu, szkole i w domu.
  • Cele terapii, plan terapii.
  • Dobór strategii oddziaływań terapeutycznych wobec dziecka/ucznia z MW. Modelowanie, wygaszanie bodźca lękowego (metoda małych kroków) w postaci działań formalnych i nieformalnych, metoda „Od chóru do solo”.
  • Zasady pokonywania trudności komunikacyjnych (obciążenie komunikacyjne).
  • Pytania i odpowiedzi.

Zapisy: http://www.mutyzm.org.pl/zapisz-sie-webinar/

Webinar odbędzie się dnia 21 marca 2018 r. w godzinach 20.00-22.15. Zapisy przyjmujemy do dnia 18 marca 2018 r. Liczba miejsc ograniczona.

Koszt udziału w webinarze: 40 zł.

Należność prosimy wpłacić w ciągu 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia, na rachunek bankowy Stowarzyszenia:

50 1140 2004 0000 3602 7671 0002
Stowarzyszenie „Polskie Towarzystwo Mutyzmu Wybiórczego”
05-270 Marki, ul. Żurawia 12

Gwarancją uczestnictwa w webinarze jest zaksięgowanie wpłaty na rachunku bankowym w terminach opisanych powyżej. Brak wpłaty w terminie skutkuje usunięciem z listy zgłoszeń.

W tytule przelewu prosimy wpisać: „Opłata za webinar 21.03 adres@email.pl”
WAŻNE: zamiast „adres@email.pl” prosimy wpisać Państwa adres użyty podczas rejestracji w tym formularzu!

Prosimy zwrócić uwagę na poprawność danych, które zostaną podane podczas rejestracji – szczególnie adresu email. Na ten adres będą wysyłane potwierdzenia zapisu, link dostępowy do webinaru oraz certyfikaty uczestnictwa.

Instrukcja logowania na webinar: http://www.mutyzm.org.pl/jak-dolaczyc-do-webinarow/
Regulamin uczestnictwa: http://www.mutyzm.org.pl/regulamin-szkolen-online/

Kontakt w sytuacjach awaryjnych: „Webinary PTMW” (Messenger) lub webinary@mutyzm.org.pl

Czas trwania

(środa) 20:00 - 22:15

Miejsce

Clickmeeting

Organizator

Stowarzyszenie "Polskie Towarzystwo Mutyzmu Wybiórczego"webinary@mutyzm.org.pl

Comments are closed.

X