I. Postanowienia ogólne
- Regulamin ten określa zasady funkcjonowania i warunki korzystania z odpłatnych webinarów, których organizatorem jest Stowarzyszenie “Polskie Towarzystwo Mutyzmu Wybiórczego”, zwane dalej Organizatorem lub PTMW
- Każdy z Uczestników przed zgłoszeniem do webinaru jest zobowiązany zapoznać się z niniejszym Regulaminem. Dokonanie zgłoszenia oznacza akceptację postanowień Regulaminu.
- Użytkownicy zobowiązują się do przestrzegania obowiązującego powszechnie prawa oraz postanowień niniejszego Regulaminu, od chwili dokonania zgłoszenia do webinaru. W ramach uczestnictwa w webinarze zabronione jest propagowanie jakichkolwiek informacji o charakterze bezprawnym, obraźliwym, reklamowym czy też naruszającym dobra osobiste.
- Uczestnicy webinarów, organizowanych przez PTMW oświadczają, że nie będą ich nagrywać, reprodukować, utrwalać lub rozpowszechniać w jakiejkolwiek formie. Wszystkie materiały szkoleniowe stanowią własność intelektualną ich twórców, są chronione prawem autorskim i udostępniane uczestnikom jedynie do użytku prywatnego. Materiały szkoleniowe nie mogą być publikowane, sprzedawane, odsprzedawane lub udostępniane w jakiejkolwiek formie osobom trzecim.
- PTMW zastrzega sobie prawo do produkcji, reprodukcji i obróbki filmów wideo, nagrań audio, zdjęć, publikacji oraz jakichkolwiek innych materiałów związanych z organizowanymi przez siebie webinarami, oraz do publikacji i udostępniania powstałych w ten sposób materiałów w dowolnej formie.
- Poprzez udział w webinarach Uczestnik otrzymuje wiedzę z zakresu tej dziedziny życia, której dotyczy szkolenie. PTMW nie gwarantuje Uczestnikom osiągnięcia założonego przez nich skutku związanego z tematyką szkolenia. Wyłącznie Uczestnik jest odpowiedzialny za sposób, w jaki korzysta z przedstawionej mu wiedzy.
II. Zgłoszenie uczestnictwa
- Przystąpić do webinaru może jedynie Uczestnik, który przesłał prawidłowe zgłoszenie uczestnictwa oraz opłacił uczestnictwo we wskazanym przez Organizatora terminie.
- Forma, w jakiej należy przesłać zgłoszenie uczestnictwa, jest każdorazowo ogłaszana przez Organizatora. Zgłoszenia dokonane w formie nie przewidzianej przez Organizatora uważa się za nieskuteczne.
- Osoba przesyłająca zgłoszenie jest zobowiązana przesłać wszystkie informacje, wymagane przez Organizatora, w szczególności imię, nazwisko oraz adres email Uczestnika
- Informacje przesyłane w zgłoszeniu powinny dotyczyć wyłącznie Uczestnika
- Dopuszcza się, aby zgłoszenie przesłała osoba trzecia w imieniu Uczestnika, z zastrzeżeniem pkt. II.4
- Dbałość o poprawność przesłanych w zgłoszeniu danych leży po stronie osoby zgłaszającej.
- Zgłoszenia są przyjmowane jedynie w określonym przedziale czasu, wskazanym przez Organizatora. Zgłoszenie przesłane po tym terminie są nieskuteczne.
- Skuteczne przesłanie zgłoszenia jest potwierdzane przez Organizatora zwrotną wiadomością email, przesłaną na adres poczty elektronicznej podanej w zgłoszeniu.
- Wiadomość zwrotna z potwierdzeniem otrzymania zgłoszenia nie stanowi potwierdzenia uczestnictwa w szkoleniu.
- Po otrzymaniu potwierdzenia otrzymania zgłoszenia, Uczestnik jest zobowiązany do wpłacenia wskazanej przez Organizatora kwoty na konto PTMW.
- Domyślnym kanałem płatności udostępnianym przez Organizatora jest przelew bankowy. Organizator dopuszcza możliwość dokonania płatności poprzez system Paypal, z zastrzeżeniem, iż w tym przypadku kwota należności może zostać powiększona na poczet pokrycia opłat manipulacyjnych pobieranych przez system.
- Wszelkie dane niezbędne do dokonania płatności Organizator prześle na adres poczty elektronicznej podany podczas dokonywania zgłoszenia.
- Należność za szkolenie należy uiścić w terminie wskazanym przez Organizatora. Wpłaty, które zostaną zaksięgowane na rachunku PTMW po tym czasie, zostaną przelane z powrotem na numer konta nadawcy w ciągu 14 dni roboczych od daty wpływu, z jednoczesnym potrąceniem opłaty manipulacyjnej, stanowiącej:
– koszt wykonania przelewu zwykłego, zgodnie z cennikiem mBank S.A., lub
– sumę potrąceń pobranych z wpłaty Uczestnika, dokonanej przez system PayPal - W przypadku braku zaksięgowanej wpłaty na rachunku bankowym w terminie określonym przez Organizatora, zgłoszenie Uczestnika zostaje anulowane.
- W chwili zaksięgowania wpłaty na koncie Organizatora, Uczestnik zdobywa gwarancję udziału w webinarze. Na potwierdzenie tego faktu, w ciągu 48 godzin od daty zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym Organizatora, na adres email Uczestnika podany w zgłoszeniu, zostanie przesłane potwierdzenie uczestnictwa.
- W przypadku opłacenia udziału w szkoleniu i nie wzięcia w nim udziału, wpłata nie jest zwracana.
- Organizator zastrzega sobie prawo do przedłużenia terminu na dokonanie zgłoszenia, jeśli w pierwotnie wyznaczonym czasie nie osiągnięty zostanie maksymalny limit zgłoszeń.
- Organizator zastrzega sobie prawo do skrócenia terminu przewidzianego na dokonanie zgłoszenia, jeśli maksymalny limit zgłoszeń zostanie osiągnięty przed upływem pierwotnie wyznaczonego czasu.
- W przypadku, gdy w pierwotnie wyznaczonym terminie na dokonanie wpłat, na rachunku bankowym PTMW nie zostanie zaksięgowana liczba wpłat równa maksymalnemu limitowi zgłoszeń na webinar, Organizator zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia dodatkowego naboru uczestników. W takim przypadku Organizator będzie się indywidualnie kontaktował z każdą osobą pragnącą wziąć udział w szkoleniu, aby ustalić indywidualne warunki zgłoszenia i płatności.
III. Udział w szkoleniu
- Szkolenia są przeprowadzane w formie webcastu, z wykorzystaniem platformy Clickmeeting. Tryb prowadzenia szkolenia, w tym zasady udzielania głosu uczestnikom, każdorazowo określa Prowadzący.
- Organizator przesyła maila zawierającego wszystkie konieczne dane niezbędne do przystąpienia do webinaru (zalogowania się do pokoju konferencyjnego) najpóźniej na 24 godziny przed rozpoczęciem szkolenia.
- Uczestnik może zalogować się do pokoju konferencyjnego o dowolnej godzinie. Jeśli dokonał tego przed rozpoczęciem webinaru, zostanie umieszczony w tzw.poczekalni, z której zostanie automatycznie przekierowany do pokoju konferencyjnego w chwili rozpoczęcia webinaru.
- Uczestnik logując się do pokoju konferencyjnego jest zobowiązany wpisać swoje imię, nazwisko oraz adres email. Wszystkie te dane muszą być zgodne z danymi podanymi w zgłoszeniu. W przypadku stwierdzenia niezgodności danych podanych przy logowaniu do pokoju konferencyjnego z danymi podanymi w zgłoszeniu, Organizator zastrzega sobie prawo do usunięcia Uczestnika z pokoju konferencyjnego.
- Uczestnik powinien być wyposażony w słuchawki oraz (opcjonalnie) mikrofon.
- Zabronione jest wielokrotne logowanie z wykorzystaniem tych samych danych logowania. Jeśli Uczestnik potrzebuje zalogować się ponownie (z powodu np. utracenia połączenia internetowego), należy najpierw upewnić się, że została poprawnie zamknięta sesja poprzedniego logowania.
- W sytuacji, gdy podczas trwania szkolenia Uczestnik dopuszcza się łamania postanowień Regulaminu, w szczególności pkt. I.3 i pkt. III.6, Organizator zastrzega sobie prawo do usunięcia go z pokoju konferencyjnego.
IV. Postanowienia końcowe
- Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania webinaru z przyczyn od niego niezależnych, w szczególności polegających na chorobie lub wypadku losowym osoby, która miała prowadzić szkolenie, rezygnacji osoby prowadzącej szkolenie w czasie uniemożliwiającym jej zastąpienie, awarii technicznej platformy Clickmeeting, lub wystąpieniu wypadków losowych. W powyższych sytuacjach Organizator zaproponuje Uczestnikom inny termin przeprowadzenia szkolenia, lub jeśli to nie będzie możliwe, zwróci wpłaty.
- Jeśli szkolenie jest certyfikowane, PTMW wystawi na rzecz Uczestnika certyfikat uczestnictwa, który zostanie przesłany w formie elektronicznej w ciągu 14 dni od daty przeprowadzenia szkolenia. Certyfikat jest wystawiany wyłącznie na dane Uczestnika (imię i nazwisko), podane w zgłoszeniu. Warunkiem wystawienia certyfikatu jest wzięcie udziału w szkoleniu.
- Organizator może uzależnić wystawienie certyfikatu oraz przekazanie materiałów ze szkolenia od spełnienia przez Uczestnika innych wymagań, w szczególności:
-
- uczestniczenia w szkoleniu przez co najmniej 75% czasu jego trwania, wyliczonego na podstawie czasu zalogowania Uczestnika do pokoju konferencyjnego
- pozytywnego zaliczenia testu w formie elektronicznej, zawierającego punktowane pytania sprawdzające przyswojenie wiedzy z zakresu szkolenia, przy czym za próg zaliczenia uznaje się co najmniej 60% możliwych punktów do zdobycia
- innych form weryfikacji, czy Uczestnik faktycznie wziął udział w szkoleniu
- Zapewnienie połączenia internetowego o odpowiedniej jakości do uczestniczenia w webinarze należy do Uczestnika. Organizator nie odpowiada za zakłócenia odbioru szkolenia na urządzeniu końcowym Uczestnika (zrywanie połączeń, „przerywanie” głosu lub obrazu video, etc.), wynikające z jakości połączenia internetowego o niewystarczającej jakości.
- W przypadku, gdy Uczestnik nie jest w stanie uczestniczyć w szkoleniu z przyczyn leżących po stronie Organizatora, Uczestnikowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w ciągu 7 dni od daty przeprowadzenia szkolenia. Organizator jest zobowiązany do rozpatrzenia reklamacji w ciągu 30 dni od daty jej otrzymania. Reklamacja winna być przesłana w formie wiadomości elektronicznej za potwierdzeniem odbioru przez odbiorcę, na adres webinary@mutyzm.org.pl
- W przypadku, gdy Uczestnik nie jest w stanie uczestniczyć w szkoleniu z przyczyn niezależnych od Organizatora (z wyłączeniem zdarzeń opisanych w pkt. IV.1), lub zostanie usunięty z pokoju konferencyjnego na mocy pkt. III.7, nie przysługuje mu zwrot wpłaty.
- W przypadku, gdy Uczestnik nie otrzymał potwierdzenia zgłoszenia na szkolenie lub zaproszenia do pokoju konferencyjnego, w terminach wskazanych w niniejszym regulaminie, należy ten fakt zgłosić na adres webinary@mutyzm.org.pl, nie później niż do godziny rozpoczęcia szkolenia.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności w przypadku nie otrzymania przez Uczestnika korespondencji dotyczącej szkolenia, ze względu na problemy techniczne leżące po stronie Uczestnika, takie jak zapełniona skrzynka pocztowa, niepoprawny adres email, ustawienia antyspamowe serwera, itp.