Jak dołączyć do webinaru: Krok 1

ODBIERZ MAILA Z ZAPROSZENIEM

Do każdej osoby, która zapisała się na webinar i dokonała wpłaty (dotyczy tylkp płatnych szkoleń), wyślemy wiadomość na adres email podany przy rejestracji. Wiadmość będzie zawierała zaproszenie do dołączenie do webinaru, wraz z niezbędnymi informacjami, takimi jak:

  • link bezpośredni umożliwiający wejście do pokoju konferencyjnego
  • hasło potrzebne do wejścia do pokoju (jeśli jest wymagane)

Mail z zaproszeniem wysyłamy na kilka godzin przed rozpoczęciem webinaru. Jeśli do wydarzenia pozostała godzina, a wiadomość nie dotarła na Państwa skrzynkę, proszę sprawdzić folder Spam. Jeśli tam również nie ma naszej wiadomości, prosimy o kontakt.

Przykładowa wiadomość z zaproszeniem do dołączenia do webinaru wygląda następująco:

Jak dołączyć do webinaru: Krok 2

KLIKNIJ LINK PROWADZĄCY DO POKOJU KONFERENCYJNEGO

W powyższym przykładzie link, który należy kliknąć, jest oznaczony czerwoną obwódką. Zapamiętaj również hasło – oznaczone niebieską obwódką. Po kliknięciu zostaniesz przeniesiony na stronę logowania, czyli do kroku 3.

Jak dołączyć do webinaru: Krok 3

ZALOGUJ SIĘ DO WEBINARU

Ekran logowania wygląda jak poniżej. Wprowadź wszystkie wymagane wymagane dane i kliknij przycisk WEJDŹ.

Ważne: w polu „Twoje imię” prosimy wprowadzić pełne imię i nazwisko, tak aby uniknąć dublowania nazw uczestników w przypadku identycznych imion.

ekran logowania do webinaru
Jak dołączyć do webinaru: Krok 4

BRAWO! TO PRAWIE KONIEC

Zostało już tylko kilka czynności do wykonania:

  • włącz swój mikrofon
  • załóż słuchawki

jeśli prowadzący udostępnił możliwość dyskusji, musisz jeszcze, oprócz fizycznego włączenia swojego mikrofonu, aktywować go w oknie webinaru. Zrobisz to w miejscu wskazanym na obrazku poniżej (kliknij ikonkę i zaakceptuj aktywację mikrofonu).

To już koniec 🙂

aktywacja mikrofonu
X